§ 1 Przedmiot regulaminu
- Regulamin określa zasady świadczenia usług, odpowiedzialności oraz przebywania na terenie obiektu i jest integralną częścią umowy, do której zawarcia dochodzi poprzez podpisanie karty meldunkowej bądź dokonanie rezerwacji lub zapłatę zaliczki lub całej należności za pobyt w obiekcie. Dokonując powyższych czynności Gość potwierdza, że zapoznał z się z Regulaminem i akceptuje jego warunki.
- Regulamin dostępny jest w każdym pokoju, na stronie internetowej obiektu oraz w recepcji.
§ 2 Doba hotelowa
- Pokój wynajmowany jest na doby.
- Doba hotelowa trwa od godziny 16:00 w dniu przyjazdu do godziny 11:00 dnia następnego.
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia lub w rezerwacji za pośrednictwem booking.com lub w rezerwacji za pośrednictwem systemu rezerwacyjnego na stronie www.villamadre.pl gość powinien zgłosić pracownikom recepcji jak najszybciej. Obiekt uwzględni życzenie przedłużenia pobytu w miarę możliwości.
- Za zatrzymanie pokoju po godzinie 11:00 pobierana będzie opłata w wysokości 50 zł za każdą kolejną rozpoczętą godzinę pobytu.
§ 3 Zakwaterowanie, pobyt
- Recepcja jest czynna od godziny 8:00 do godziny 23:00.
- Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00-7:00.
- Dokumentem niezbędnym do zakwaterowania gościa jest dokument tożsamości ze zdjęciem.
- Podczas zakwaterowania Gość otrzymuje kartę pobytu, która jest jednocześnie dokumentem potwierdzającym pobyt, zakupione w trakcie pobytu usługi i stanowi podstawę rozliczenia Gościa z obiektem.
- Przy zakwaterowaniu wymagane jest uiszczenie całej kwoty za pobyt Gościa. W przypadku skrócenia pobytu przez Gościa, wpłacona kwota nie będzie zwrócona.
- Obiekt może odmówić przyjęcia Gościa, który:
- podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył Regulamin, wyrządził szkodę na mieniu obiektu lub mieniu Gości bądź szkody na osobie Gości, pracowników lub osobach trzecich,
- nie wyraża zgody na okazanie dokumentu tożsamości,
- odmawia zapłaty całej kwoty za pobyt,
- nie akceptuje któregokolwiek z postanowień Regulaminu.
- Cisza nocna obowiązuje w godzinach 22:00-7:00.
- Osoby niezakwaterowane w obiekcie mogą przebywać na jego terenie w godzinach 8:00-21:00.
- Do dyspozycji Gości użycza się miejsce na niestrzeżonym prywatnym parkingu na terenie obiektu.
- Obiekt nie akceptuje obecności zwierząt.
- W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia.
§ 4 Usługi świadczone przez obiekt
- Gość ma prawo oczekiwać ze strony obiektu warunków odpowiednich do wypoczynku, zapewnienia bezpieczeństwa zdrowia Gościa oraz jego mienia.
- Pokoje odświeżane są codziennie. Przez odświeżanie rozumie się odkurzanie, ścielenie łóżek, sprzątanie łazienek. Ręczniki wymieniane są w nieparzyste dni pobytu, począwszy od trzeciego dnia pobytu. Pościel wymieniana jest raz na tydzień.
- Do dyspozycji Gości na terenie obiektu pozostaje restauracja. Śniadania w formie szwedzkiego stołu wydawane są od poniedziałku do piątku od godz. 8:00 do 10:00, a w soboty i niedziele od godz. 8:00 do 10:00.
- Obowiązuje kategoryczny zakaz wynoszenia jedzenia poza teren restauracji. Przygotowywanie przez Gości posiłków na wynos traktowane będzie jako suchy prowiant i będzie skutkowało naliczeniem dodatkowej opłaty w wysokości 50 zł.
§ 5 Odpowiedzialność i uprawnienia obiektu
- Obiekt ponosi odpowiedzialność za utratę lub uszkodzenie rzeczy zgodnie z przepisami Kodeksu cywilnego.
- Obiekt nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę pojazdu należącego do gościa.
- W przypadku wystąpienia szkody, Gość ma obowiązek powiadomienia o tym fakcie pracownika recepcji niezwłocznie, a nie później niż w dniu wyjazdu, w formie pisemnego zgłoszenia z podaniem pełnym danych teleadresowych, opisem zdarzenia, wskazaniem ewentualnych świadków i podpisem poszkodowanego.
- W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, obiekt może odmówić dalszego świadczenia usług Gościowi, który je narusza.
- Obiekt ma prawo obciążyć Gościa opłatą w wysokości 200 zł za dodatkowe sprzątanie pokoju związane z nietypowym zabrudzeniem.
- Obiekt ma prawo obciążyć Gościa opłatą w wysokości 800 zł za konieczność dearomatyzacji pokoju bądź innego pomieszczenia w przypadku naruszenia przez Gościa zakazu palenia.
§ 6 Odpowiedzialność i uprawnienia Gościa
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych obiektu powstałe z jego winy lub winy odwiedzających go Gości. Hotel zastrzega sobie możliwość obciążenia karty kredytowej Gościa za wyrządzone.
- Gość powinien zawiadomić recepcję hotelową o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu.
§ 7 Zwrot rzeczy pozostawionych
- W przypadku pozostawienia rzeczy w obiekcie, Gość ma obowiązek poinformować hotel o pozostawieniu rzeczy oraz podać adres w celu wysłania pozostawionej rzeczy na jego koszt.
- W przypadku, gdy Gość nie zgłosi faktu pozostawienia rzeczy, będzie ona przechowywana przez okres 3 miesięcy, a po upływie tego terminu – zutylizowana.
§ 8 Postanowienia ogólne
- W przypadku wykrycia nieprawidłowości w wykonaniu usług, zastrzeżenia należy zgłaszać niezwłocznie.
- Niezgłoszenie zastrzeżeń możliwych do usunięcia przez obsługę obiektu w czasie trwania pobytu wyłącza dochodzenie roszczeń z tego tytułu.
- Postanowienia niniejszego Regulaminu nie wyłączają postanowień Regulaminu portalu booking.com i w stosunku do Gości dokonujących rezerwacji za jego pośrednictwem są stosowane łącznie.
- W sprawach nieuregulowanych zastosowanie mają przepisy kodeksu cywilnego.